Lilla-Orange och födelsedagspresenterna

Lilla-Orange fyllde år för ca en månad sen. Men eftersom jag knappt träffat henne (gråt-gråt) eller hennes rara systrar (gråt-gråt) eller hennes braiga mamma och retiga pappa (gråt-gråt) så har jag inte hunnit ge henne någon present ännu. Men så idag....

Jag tror kanske jag har nämt något tidigare om mitt intresse för att handla bebiskläder. I alla fall...
Nu fick jag chans att handla bebis, eller tja, treåringskläder till en riktigt född människa. Det är alltid trevligt. Barbasyster berättade att Lilla-Oranges senaste är klänning. Så jag vandrade iväg till den bästa affären för att kolla läget på barnklädesfronten, å det var mycket bra! Det slutade med att jag inte kunde välja.
11047-166Så dessa tre fick det bli!
Vackra mönster11047-169
I Lilla-Oranges färger11047-167
Å så självklart lite döskallar 
11047-168

Alla damer behöver döskallar på rosa botten. Till och med de damer som är en halvmeter långa, eller kanske närmare 3/4 meter vid det här laget.

Kommentarer:
Postat av: Barbasyster

Mycket vackra. Dödskalleklänningen passar till byxor och tröja som hon har (hon brukar ibland faktiskt gå med på att ha byxor under)

2007-05-08 @ 09:30:16
Postat av: jenny

Jättefina klänningar, du hittar det bästa av det bästa!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits