Suck

I morgon ska jag på skitläskig intervju. Det är inte bara det att det är jobbigt att gå på intervju. Det är också jobbigt att detta är den enda människa som hört av sig, och jag vill verkligen inte ha det här jobbet. Dessutom ligger skolan bökigt till, tror jag i alla fall. Det ser bökigt ut på eniro, och ser det bökigt ut på eniro, brukar det vara helt j-a omöjligt i real life. Sen måste jag ta ledigt sista timmen från skolan så jag kommer få avdrag på lönen. Inte tlevligt det heller.

 När jag gick in till min rektor och bad om ledigt sa hon glatt "ja, du har väl inte varit ledig någonting?" "nej" sa jag. "Kanske inte ens sjuk?"  "nej" sa jag. "Troget närvarande" sa min fåniga shackrektor glatt. Ja, det var ju en himla tur att jag var så duktig och plikttrogen. Mycket jag fick för det. Dumma schackdrottning

Kommentarer:
Postat av: ewa

men du är ju bäst i världen. såklart du får jobbet.

2007-05-29 @ 18:52:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits