Jaha...

Ännu en helg förbi, och nu är det måndag igen. Igen!

Idag jobbar Palten hemma, eftersom han var tvungen att jobba i lördags när de hade nåt slags öppet hus på hans skola. Skönt för Palten, men inte bra för mig. Nu vill jag ju bara att dagen ska gå ännu snabbare så jag kan gå hem till min Palt. Och måndagar är ju min tristaste och längsta dag. Eller inte längre än tisdagar och torsdagar, men med fler lektion, och genast känns de längre.

Nu är det dock bara fem veckor kvar till jullovet, så det borde jag väl kunna genomleva. Men jag vill ju jul nu. Eller först julmys och julgran och julpynt, och sen jul. Fast lovet skulle i och för sig kunna komma nu, så kan jag pynta loss ordentligt.

Kommentarer:
Postat av: Cissi

Pysslandet och pyntandet är nästan mysigast! Bara det finns massa snö också annar så känns det lite fel. =)

Postat av: mrspitepalt

Jo, snö är ju trevligt. Men inte nödvändigt. Det viktigaste är nog allt pyssel. MYCKET pyssel!

2007-11-19 @ 11:43:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits