Min paranoida Palt

Min kära Palt är aningens paranoid. Han gillar inte när jag skriver om honom här på bloggen (tur att han inte läser så ofta) eller när jag lägger ut bilder. Han kom precis förbi och upptäckte att jag lagt ut bilder på vårt vardagsrum, och han blev inte glad.
"Men har du lagt ut bilder på vårt hem!?"
"Äh, det blir nog bra"
"Men fina, så kan man inte göra!"
"Tyst nu. Det spelar väl ingen roll."
"Men, du är ju inviteing the criminals!"

Tydligen läses min blogg av en massa inbrottstjuvar med övernaturliga kunskaper som kan nosa sig till en adress bara genom att titta på en bild, och dessutom har de en förklärlek för antika 50-talsprytlar, Lisa Larson figurer och billiga IKEA-prytlar. Vilka farliga skurkar!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits