Vardag igen.

Nu är det efterlängtade och härliga höstlovet över. Vi har sovit, slappat, ätit, shoppat och umgåtts. Det har varit så härligt. Men hela tiden den där gnagande tanken att man borde kanske planera något, eller förbereda något, eller åtmistone använda någon av arbetsböckerna som huvudkudde när man lutar sig tillbaka i soffan med en påse smågodis, ett gäng syskonbarn och en bra Pixar-film. Men icke.

Nu har tre av dagens fyra lektioner avklarats, och jag räknar ner dagarna till jullovet. 31 vanliga arbetsdagar kvar. Tju-tju!


Kommentarer:
Postat av: ally

34 dagar, 5 av dem är utbildning så de är sköna dagar och räknas knappt... efter nyår har jag två månader kvar på mitt vikariat och jag hoppas vid gud att de inte kan erbjuda mig någon förlängning, idag pratade jag med en person som hotade att ta livet av sig om jag inte hjälpte henne. jag måste härifrån!!!

2007-11-05 @ 13:25:17
Postat av: mrspitepalt

Näe, det låter inte roligt. När blir du klar med utbildningen?

2007-11-06 @ 08:24:35
Postat av: ally

förhoppninhsvis till jul men realistisk till mars kanske...

2007-11-06 @ 08:43:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits