Mu!

Jag har aldrig varit särskilt förtjust i kor. Inte så att jag ogillar dem. Men de har aldrig varit någon favorit. Har aldrig ägt något komönstrat eller något som ska likna en ko. Eller vänta nu, jag talade för snabbt. Jag fick en smörgåsgrill i present när jag var tonåring. En sån liten för en smörgås, och den ser faktiskt ut som en ko. Men trots detta, ingen stor ko-älskare.

Trots detta har jag idag blivit kallad en ko.image214 För första gången i mitt liv, tror jag. Av en elev. En pojkelev så klart, från min pojkklass. Jävla kossa, tror jag  de exakta orden var. Jag slängde självklart ut honom ut klassrummet.

Just nu känner jag mig inte arg. Mest lugn och idisslande. Lite som en... ko faktiskt. Sitter här och funderar. Betar av en lektion efter en annan. Om några månader behöver jag förhoppningsvis aldrig mer ha den här klassen. Någonsin. Mu!

Kommentarer:
Postat av: ally

haha,vilken liten djävul... pojkklassen verkar vara sjukt jobbig! har bara blivit kallad ko en gång, eller fet kosssa om det ska vara rätt, av kärringen under på bondegatan..

2007-10-09 @ 14:18:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits