It´s like he has a wife in the fifties

Idag fyller Palten år, och jag har varit en sån god hustru att jag nästan svimmar. Först lagade jag kåldolmar. 
image205 Det tog väääääldigt lång tid. Men de blev nog helt okej tror jag. Jag har aldrig ätit kåldolmar förut, eller åtminstone inte så jag kan minnas. Men Palten sa att de var goda. Sen lagade jag blåbärstårta, som inte alls såg ut som den brukar göra på konditori. Min såg mer ut som en gräddtårta som blödde och hade blåbär på sig. Palten var dock artig och sa att han gillade den. Men den blev alldeles för ful för att visa här.

Efter det tittade vi på porr. Och jag vill inte chockera er men det var det sämsta jag sett på länge. Och jag vill inte chockera er så därför måste jag berätta att det var våldsporr i form av
300, inte vanlig porr. Inga nakna damer som kråmade sig, alltså. Bara halvnakna spartaner som sprang omkring och hoppade i slowmotion och kastade spjut på intet ont anande perser. Det var blod och smet och klet och svärd som högg av huvuden och konstiga mutantmonster och jättestora guldiga gudar med herrsmink. Det var det sämsta jag sett på länge.

Palten tyckte inte heller det var bra. Men han är ju historienörd och oroade sig mest över vad spartanerna skulle sagt om de sett filmen och att perserna nog inte heller var så nöjda. "och den var ju faktiskt inte särskilt trogen historien!" 

Jag oroade mig mest över spartanernas kung och hans fåniga lilla legofigurs-skägg.

Oj, ursäkta! Jag hade tydligen fel. En halvnaken dam var med och kråmade sig. Vilken våldsfilm behöver inte lite omotiverat visande av bröstvårtor?

Jag bara undrar, hur god hustru kan man behöva vara på en födelsedag egentligen??

Kommentarer:
Postat av: Dr Snuggles

29-30 funkar nog. Ev födelsedagskalas men jag tror inte det. Hör av mig när jag vet, så snart sm möjligt hoppas jag.
Puss

2007-09-15 @ 13:25:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits