Jag är på nätet!

Nu har vi äntligen fått internet hemma, kanon! Plus digital-tv. Igår tittade jag på specialprogram om My little pony och sorgliga kvinnor som samlar på dem. Hela rum. Fulla av My litte ponys i olika serier och årgångar. Jag är lite avundsjuk och lite sorgsen. Stackers kvinnor, hoppas de är gifta!

Sen tittade jag på Bridezillas. Och oh, my god! Hur normal var jag innan vårt bröllop?! Barbasyster och King Lear, titta på programmet och säg till mig om jag inte var väldigt normal?


Kommentarer:
Postat av: Barbasyster

Måste vi se programmet också! Räckte det inte med liveversionen?!

2007-09-05 @ 10:29:41
Postat av: King Lear

Jag kan inte riktigt bedöma hur normal du var, eftersom jag bara såg din rygg under ett helt läsår, när du satt klistrad framför datorn och brideporrsurfade. Ja, förutom de veckor du satt och klistrade, stämplade och formklippte saker, förstås. Som inbjudningskort och placeringskort och program och menyer och danskort och drinkbiljetter och toalettbiljetter och ...

2007-09-05 @ 19:13:03
Postat av: mrspitepalt

Hallå där, jag är inte som de i programmet. Har jag någonsin bråkat med någon iklädd cowboyhatt eller ansiktsmask. Nä, just det!
Vänta nu! Drinkbiljetter och danskort, såna gjorde jag aldrig... Bäst vi gifter oss en gång till!

2007-09-06 @ 08:28:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits