Bara trevligheter

Helgens två kalas var väldigt trevliga, och innehöll väldigt mycket fika, vilket ju också är trevligt. Syskonbarnen verkade bli nöjda över sina presenter, även fast Ålle-bålle blev lite besvärad av att basketbollen blev så dammig när han och Palten gick till parken och provspelade med den. Lilla-orange fick ett pussel som hon la och en klänning där jag hade broderat hennes namn med korsstygn, och Paltens systerdotter fick också ett pussel och en korsstygnsbroderad body. Nu tittar jag på Top Modell och grämer mig över att det är måndag i morgon. Men sånt är ju livet.

Föresten sov jag väldigt bra i helgen. I tältsäng. Så det kanske får bli min sovplats de kommande åtta veckorna. Fast det vekar lite trist. Att inte dela säng med Palten. Jag får se hur det känns i natt.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits