Hm...

Ikväll ska vi åka och titta på vår nya lägenhet. Första gånger för mig och tredje för Palten. Jag börjar dock bli lite orolig över hur liten hissen är. Palten är helt övertygad om att vagnen inte kommer rymmas i hissen, men jag som inte har sett den än är fortfarande hoppfull. Om inte annat får väl vagnen stå i cykelförrådet på gården och eller så får chassit stå där och jag får bära in Kotten i liggdel. Men det känns lite bökigt. Undra exakt hur irriterad jag kommer var där någonstans i mitten av oktober när jag bär upp Kotten och liggdel och fjorton kassar från ICA samtidigt som Kotten skriker och är varm och hungrig. Antagligen ganska irriterad.

Kommentarer:
Postat av: moken

irriterad är nog bara förnamnet när släpande av saker, kotte & vagnsdel sker för sjuttielfte gången...
Syrran får faktiskt upp deras vagn i min pyttelilla hiss från cirka 1950....tydligen kan man fälla upp handtaget på vissa vagnar och då går den in precis...håller tummarna för att det går på eran :)

2008-04-18 @ 11:10:18
Postat av: ally

kolla in den här länken... vagnfrågor verkar vara heta!

http://www.minbebis.com/forum2/viewtopic.php?f=61&t=11428&st=0&sk=t&sd=a

2008-04-18 @ 12:39:21
Postat av: Schrillen

Grattis till körkortet! jag är inte riktigt där ännu, det kanske skulle behövas en kotte för att motiveras....


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits