Javisst ja, P!

De har kläder från Fem myror på Lindex och Kotten var ju bara tvungen att få två små plagg. image269
Eller små och små, h*n kommer nog inte kunna ha dem på flera månader. Men de var ju så fina.

Sen idag när jag gick igenom lite termer på min religionslektion sa en av mina elever något i stil med halal är här och haram är inte här, alltså det är tillåtet att vara på lektionen och det är förbjudet att inte vara på lektionen. Det lät lite i stil med här är där man är, så jag sa att det lät som något hämtat ur Fem myror. Jag möttes dock inte riktigt av den förståelse och igenkänning jag hoppats på. Istället möttes jag av 20 fågelholkar. Tydligen tittade inte barn på Fem myror för cirka femton år sedan.


Kommentarer:
Postat av: Västmanländskan

Oj, de var ju bara supersöta! Måste kolla om de finns kvar i Lund.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits