Palten tänker till

Ibland förundras jag över min Palt. Han är väldigt smart och kan tusen saker, i och för sig trista saker som jag inte vill veta (faksit!), typ vad olika politiker heter och var alla länder i hela universum ligger och vad de heter och vilken huvudstad de har. Men så ibland är han ganska fläng.

Jag beklagade mig över att det är så varmt nu och att jag har inte har någonting att ha på mig, så jag måste nog köpa några t-shirts. Palten deklarerade då nöjt att jag kan ju ha några av hans t-shirst. Han hade en jättestor som han hade på sig när han spelade basket på högstadiet...

Eh, Palten... tänk efter nu. Om man redan ser ut som Barbapapa, men kan knappt röra sig utan att bli anfådd och eftersom man inte når ner till sina egna fötter utan att storkna är de enda skor man får ha på sig några enorma utslitna gymnastikskor man hittat i en garderob, vill man då även ha på sig sin mans utslittna t-shirts från högstadiet. De får ju inte ens du ha på dig!

Kommentarer:
Postat av: moken

hahaha...näää palten...gamla avlagda tishor med lite urtvättat tryck går ju "fetbort"...en fin & gravid flickvän är allt värd en eller två nya som sitter snyggt!

2008-04-26 @ 21:42:20
Postat av: Evasleva

Haha! Klart du ska ha nya tröjor!

Postat av: Västmanländskan

Hi, hi - ja, det var ju snällt tänkt. Men så fel! ;)

2008-04-28 @ 08:42:54
URL: http://pregnolejbro.blogsome.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits