Saker man hör en vårdag på väg hem från ICA

Idag när jag gick hem från affären var det varmt och soligt. På det lilla torget som finns utanför ICA sålde en farbror frukt och grönsaker. Alla man mötte såg glada ut och det kändes som vår. Jag hade jackan uppknäppt, dels för att det var varmt och skönt och dels för att den inte vill knäppas längre. När jag var nästan hemma mötte jag ett par. En man och en kvinna, hon var någonstans runt övre medelålder och han kan ha varit mellan 30 och 40, jag tittade inte så noga. När de gått förbi mig ungefär en meter hör jag hur mannen säger, ganska högt, "ho' va stor som än ballång"!

Jag tror/hoppas att mannen var förståndshandikappad.

Kommentarer:
Postat av: Barbasyster

Säkert förståndshandikappad
- men väldigt rolig!

2008-04-06 @ 21:28:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits