Veckan som gått

Tillslut är jag tillbaka. Påsklovet har varit bloggfritt, eller bloggbrist eller hur man nu vill se det, och sen när jag väl var tillbaka funkade inte bloggen. Men så äntligen idag fungerar det.

Påsklovet var härligt. Lat och ledig är alltid bra. Vi hann dock med mycket, besökte tre stycken systrar, sju stycken syskonbarn och två stycken kompisar. Eller kanske två och en halv eftersom de också har kotte i magen. Vi har även varit på profylaxkurs och andats och nypts, suttit i ring och pratat om våra målbilder och nyckelord och ätit minkola. Jag åt mintkola och Palten nöp mig. Det kändes dock bra. Kanske inte just att bli nypt, men att gå kursen. Det känns som om man kan försöka förbereda sig inför förlossningen. Sen om det hjälper vet vi väl inte förrän efteråt, men det botar nog lite av oron de här dryga åtta veckorna som är kvar. Eller sex eller tio...

Vi har också hämtat vagnen och babyskyddet. Så fina! Nu står vagnen uppställd i vardagsrummet med skötväskan på, igår satt jag och höll i den genom hela Grey´s anatomy. Som en jättestor snuttefilt. Härligt! Bild på skönheten kommer inom kort. Eftersom Palten är så nojig över att någon ska läsa bloggen och mörda/anfalla/råna/känna igen oss kan jag inte visa bild på honom när han höll på att skruva ihop vagnen. Men om ni tänker er en femåring på julafton som fått en frän radiostyrd bil. Fast med skäggstubb. 


Kommentarer:
Postat av: Västmanländskan

Trevlig att ha dig tillbaka! :)

Postat av: Evasleva

Haha.
Tänk det är inte så långt kvar nu!

2008-04-01 @ 17:25:05
URL: http://www.evasleva.blogg.se
Postat av: mrspitepalt

Västmanländskan - tackar!

Evasleva - Jag vet, det är ju sjukt!

2008-04-01 @ 18:46:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits