Vår helg

Paltens sista dag som ledig. Sen börjar jobb och slit igen. Eller så tycker han bara det är skönt att komma till skolan och inte behöva passa upp på sin son och sin Rosa. Vem vet.

Igår hade vi en väldigt innehållsrik dag. Vi tvättade (läs Palten), vi tittade på Lost (läs mig och Kotten), vi tittade på hus (läs mig och Palten, Kotten sov), vi hälsade på King Lear och slutligen åt vi middag hos några bekanta. Det var väldigt trevligt. Idag ska vi hälsa på några andra vänner som precis köpt hus, vilket inte lär minska vår huslängtan. Dessutom ska vi storhandla och eventuellt också hinna med två avsnitt av Lost. Jag är nu på säsong tre och det är inte många avsnitt kvar. Gråt - gråt.

Kotten ligger för närvarande och sover i vår säng. Mycket bra och det bästa av allt är jag bara behöver vända på huvudet för att se detta
 
Finns det någon bättre syn?

Kommentarer:
Postat av: Barbasyster

Äntligen är du fast i Lost! Got ya! På superstora matafären har de både Dexter och Big Love för 299:-/st så snart får du börja med dem. Innan det har jag Alias, 4400 och Christine (helt ok som tuttnings-förströelse). Nu ska jag tentaplugga säger King Lear (fast jag skulle behöva återgå till att vecka örngottsband eller färgkoordinera mina klädnypor). Hon gillade inte piercingen och undrade om det var den enda jag hade på kroppen... Än så länge i alla fall moahaha

2008-08-17 @ 17:53:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits