Inte nu igen!

Kotten är sjuk. Förkyld och febrig. Nätterna sovs i korta, korta pass. Sedan ligger han och snörvlar och snorar som ett litet varmt paket mellan mig och Palten. I morse gick vi upp klockan sju, vilket är tidigt för mig och Kotten. Jag tittade på Gilmore girls och Kotten sov sittande i mitt knä. Kvart i tio tyckte jag det var dag så försökte jag lägga ner honom, vilket inte var roligt så han vaknade. Palten låg också och trynade. Han är nämligen också sjuk. Den ökände "man colden" har ännu en gång drabbat vårt hem. Förhoppningsvis är den över snart. Nu är dock båda pojkarna vakna. Den lille verkar gladare än den store. Men han är ju inte man än, så han har kanske ingen man cold. För det vet vi ju alla, det finns inget värre än en man cold....

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits