Check!

Nu är allt avklarat. Dopet gick galant. Kotten skötte sig ypperligt. Han var glad och nöjd och skrek inte en enda gång i kyrkan. Palten och jag läste våra små texter utan att börja grina så vi skötte oss väl också alldeles utmärkt. Men precis i början av kalaset var jag en smula stressad. Palten däremot gick runt och hälsade på folk, pöste och tummade på hängslena. Eller han hade gjort det om han hade haft hängslen. Men förutom det gick kalaset också bra. Kotten var cool i jeans, linnebody (alltså linne som i inga ärmar, inte linne som i beiget och strävt tyg) och rutig skjorta. Han var ju tvungen att kompensera mot att ha burit klänning in public. Folk åt dåligt med muffins dock. Så nu står det cirka trettio muffins i vår kyl och bara väntar på att bli uppätna.
Kotten fick ett lass jättefina paket,
titta bara!  

Och nu väntar nästa pyssel och planeringsevent, julen. Najs!                

Kommentarer:
Postat av: Dr. Snuggles

Jisses va me fina presenter! Vem är nöjdast - Kotten eller ni? Haha

2008-12-01 @ 15:10:06
Postat av: Skolfröken

Å så fina presenter! Och stackars dig med alla muffinsarna i kylen :-) Själv har jag ätit upp allt som jag bakade i förra veckan, måste nog baka igen i morgon...

Postat av: Västmanländskan

Ja, vad många fina paket! En sån Pippi-tröja har min farmor stickat till lilla T, men det var lite stor så hon kan nog inte ha den förrän till sommaren.

2008-12-01 @ 20:45:05
URL: http://vastmanlandskan.blogspot.com
Postat av: Snäckan

Åhh så härligt att det blev ett lyckat dop! Och det ser ut som Kotten fått en massa fiiiina presenter.



Kram

2008-12-02 @ 10:49:18
URL: http://snackansdagar.wordpress.com
Postat av: mrs Pitepalt

Snuggles - om han visste hur bra presenterna var skulle han nog vara väldigt nöjd. Men just nu är vi nog nöjdast.



Skolfröken - ja, det är jobbigt. Jag har jobbar på det as we blogg.



Västmanländskan - nähä, det var min farmor som stickade den och den är så stor så Kotten kommer nog inte kunna ha den förrän till sommaren =)



Snäckan - Många fina presenter blev det!

2008-12-02 @ 15:00:44
Postat av: Evasleva

Åh jag har så fullt upp med renovering och dumma mäklare att jag inte hunnit med allt som hänt. Vilka fina presenter ni fått!

2008-12-15 @ 08:56:51
URL: http://www.evasleva.blogglse

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits