Barbahelg

I helgen ska vi till Barbasyster och hennes gäng. Vi har inte varit där på jättelänge, sen nyår, så det är verkligen på tiden. Tjejerna har säkert växt flera decimeter, marsvinen har fördubblats i antal och Propellerkepsen är retig och tunnhårig som vanligt. Moahaha! Jag måste retas lite över internet, eftersom han inte läser min blogg. I och för sig borde jag vara snäll. Han har varit väldigt vänlig mot mig sen jag blev gravid. Bråkar nästan inget alls. Palten däremot får ta både hans ret och mitt ret. Så han längtar nog till att bebisen kommer ut och allt blir som vanligt igen. Han längtar ju självklart till att bebisen kommer ut för att bebisen kommer ut först och främst, men ni förstår vad jag menar.

I helgen ska jag också få agera Ernst. Det är alltid trevlig. Speciellt när man inte har något eget hus, men ändå får inreda  ett. Det är två barnrum och ett vardagsrum som ska ha färg och tapet på väggarna. Jag har en rad idéer och Barbasyster brukar gå med på det mesta.
Kanske en fondvägg med någon av dessa
 image234
tapeter image235från kollektion
Hanna hos Boråstapeter i Stora-Oranges rum. Sen vita väggar eller vitt tak och väggar som matchar tapeten.
Lilla-Orange måste ju ha oranget tema i sitt rum, så denna tapet Dino från Sandbergimage236fast med orangea djur, blir perfekt. Tapeten får sitta på snedtaket, eller på alla tre väggar förutom långväggen, och sen ljust orange på resten.

Vad tycks?


Kommentarer:
Postat av: Evasleva

åh vad roligt att få inreda barnrum!

Min D var likadan. han ville inte slänga nånting. han hade en kartong på tusen kilo med papper från sin utbildning som stod under skrivbordet och var ivägen. Han hade jättesvårt för att slänga någonting i huvudtaget. Men han började tillslut slänga saker och nu går det nästan till överdrift istället!

Postat av: ally

hur har det gått med huset, kunde inte se att det var någon budgivning på nätet..??

2008-02-10 @ 15:56:09
URL: http://www.elinerik.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits