Inte så mycket sport, men väl lov

Nu råder nedräkning till sportlov. Idag är det tre lektioner kvar, alla är planerade och klara. Sen är det bara tre dagar kvar, och alla lektioner är färdigplanerade då också. Jag ska försöka rätta bort så mycket som möjligt innan sportlovet och sen ska jag bara slappa och vara gravid.

Antagligen kommer jag tröttna efter några timmar eftersom Palten inte har sportlov och kommer åka till jobbet varje morgon. Men då är det ju tur att det finns internet och dvd-boxar. Det ska alla fall bli väldigt skönt att få vara hemma en hel vecka och bara lata mig.

Kommentarer:
Postat av: Evasleva

Det måste ju vara det bästa med att vara lärare. Loven! Har du inga lärar-kompisar som också är lediga som du kan gå och fika med och bara vara härligt lärar-ledig? :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits