Vad är det för en dag?

Är det en vanlig dag? Ja, ganska vanlig, förutom att jag fyller år, 27 år. Palten har varit hemlig med present, men vi får väl se hur det blir. Jag hoppas i alla fall på fika när jag kommer hem. Kanske en bit sån här
image243 eller
en sån här image244

Dessutom har vi varit hos barnmorskan nu på morgonen. Mätt magen som låg mitt på normalkurvan, *take that alla som säger att den är stor*, kollat olika värden och lyssnat på vår lilla rymdbebis. Härliga härliga Kotten!

När vi satt i väntrummet kom det in ett annat par som skulle träffa doktor Studsboll som vi också varit hos tidigare. Men sen när doktorn väl kom studsande så gick bara mamman in, pappan följde inte med. Hur knasigt är inte det? Varför följer man med till väntrummet men inte in till doktorn? Min bästa Palt följde till och med in när jag skulle ligga i gynstol. Fast han såg lite skraj ut.

Kommentarer:
Postat av: Ewa

Grattis Gullhumla! Undrar vad det är för liten kott...Kram!

Postat av: Västmanländska i skåne

Grattis, grattis!

2008-02-27 @ 10:49:10
URL: http://ulejbro.blogsome.com
Postat av: mrspitepalt

Tack!

2008-02-27 @ 12:39:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits