Härligt med påsklov!

Nu har jag påsklov! Så fantastiskt underbart. Både jag och Palten är lediga och ska bara lata oss och vara i flera dagar. I kväll åker vi till Barbasyster och senare i veckan beger vi oss till Stockholm där vi ska träffa Paltens syster och hennes familj, samt Bratwurstarna. Vi ska även få vår vagn och babyskydd, ska bli så spännande att se, och så ska vi gå på en profylaxkurs, också det ganska spännande. Dessutom ska vi (eller i alla fall jag) äta godis, så Kotten (eller Karotten som är det nya namnet, Karelin + Kotten = Karotten) blir ännu större. Men självklart inte sånt här snuskigt godis.
 image261
Varför äter man sånt?

Glad påsk på er!

Kommentarer:
Postat av: Evasleva

Vad skönt att ni får lov samtidigt!!
Musmigt, fint godis ska det vara. Inte ful-godis. D fick 4 fina chokladpraliner i påskpresent från sitt jobb. Det är ju mycket bättre än ett påskägg fullt med ful-godis! Jag fick ett anteckningsblock.

Postat av: Västmanländskan

Låter mysigt att vara lediga tillsammans.
Maken jobbar tyvärr, men jag njuter av ledigheten på soffan med en bok och en påse ursmaskiga chokladpraliner som jag fick från jobbet.

2008-03-21 @ 12:27:34
URL: http://pregnolejbro.blogsome.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits