Helgen som gått

Helgen var precis så trevlig som jag hade hoppats att den skulle bli. Ingen ångest angående mat och vinet tror jag också var till belåtenhet. Jag och syskonbarnen drack läsk och vi var nöjda. Jag fick presenter. Fina örhängen som bästa Blonda-My hade valt själv, vackra skrivblock och böcker
image249 
och fina kryddburkar av King Lear och resten av gänget.

På lördagen kom dessutom ännu mer familj på besök. Då bjöd vi på fika11047-247 och
tårta 11047-248
med geléhallonen, en tårtklassiker, och pfysalis på en bit åt duktiga systersonen som har godisförbud. Jag är väldigt impad, han har inte ätit snask sen i somras. Jag har inte ätit snask sen i går och jag känner mig lite sugen.

Dessutom fick jag fler presenter. Slantar, slantar, choklad och en fin orkidé image251
som jag ska försöka hålla vid liv *peppar peppar*. Jag förstår inte vad jag gör för fel, men växter och jag är inte

like thisimage254

Kommentarer:
Postat av: ally

låter som om du har haft en bra födelsedagshelg!
Nu är det bara 2,5 veckor sen är det påskledigt!

2008-03-03 @ 21:03:58
Postat av: King Lear

Tack för en mycket trevlig helg, lilla syster! Barnen längtade efter er när vi hade kommit hem. Men hur ska det bli när ni får bebis? Då kommer du inte att ha tid att baka en massa goda kakor. Jag kommer i och för sig gärna och tar hand om bebisen när du bakar. Ja, det gör jag väl förresten oavsett om du bakar eller inte - med två små medhjälpare i släptåg.

2008-03-03 @ 22:09:13
Postat av: Evasleva

Vad mysigt ni varkar ha haft det!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits