Var ska detta sluta?

Nu har jag växt ut det andra paret mammabyxor. Eller egentligen tre om vi ska vara petiga. Men det första paret var ett som jag lånat av Paltens syster, och hon är faktiskt mycket mindre än mig från början, så det var inte så konstigt att jag skulle växa ur dem på nolltid. Men nu. Vad sjutton ska jag ha på mig? Det är ju tre månader kvar.

Dessutom börjar jag bli så där trött igen om dagarna, som jag var i början. Plus att jag har ont i benen och ryggen. Palten kommer få köra mig till jobbet varje dag. Synd bara att han åker hemifrån klockan kvart i sju och min skola börjar inte förrän tjugo i nio. Det blir långa dagar på jobbet det.

Jag blir också lite orolig när jag redan nu är trött och gnällig och önskar att Kotten skulle komma ut. Eller snarare att det skulle vara 5 juni och Kotten skulle vilja komma ut. Det är ju lång väg kvar. Hur undviker man att inte förvandlas till en stor, gnällig boll?


Kommentarer:
Postat av: Västmanländskans gravidsvammel

Oj, oj - det låter jobbigt att du har så ont i rygg och ben. Och det verkar ju som att du har ett jobb som håller dig på fötterna hela dagarna. Du får försöka hålla tankarna på den fina lilla kotte som kommer som belöning!

Postat av: mrspitepalt

Ja, det är inte jobbigt jämnt. Mest när jag ska gå till och från jobbet. När jag jobbar kan jag sitta mycket bakom katedern, eleverna får komma till mig. Å jag vet ju att det kommer en fin Kotte sen, så det är det värt. Var bara tvungen att morgonklaga lite =)

2008-03-06 @ 11:25:13
Postat av: ally

låter jobbigt, snart påsklov!
När vi skulle boka bäckstugan idag, efter mycket om och men har vi bestämt oss för den, så är det julita värdshus som har tagit över och abonnerar den. Måste man då beställa mat därifrån??

2008-03-06 @ 17:19:11
Postat av: mrspitepalt

Vet inte, men det låter ju lite som det. Du får höra med värdshuset.

2008-03-06 @ 19:19:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits