Fredag, with a sideorder of tusen nålar

Idag jobbar jag min sista fredag med lektioner. De två kommande fredagarna har jag inga lektioner vilket känns väldigt skönt. Speciellt med tanke på att Kotten gjorde tusen nålar på mig igen i morse när jag gick till jobbet. Men en liten snäll variant och nu känns det bra. Vi får väl se hur det känns i eftermiddag när jag ska gå hem.

I helgen ska vi åka en sväng till lägenheten med lådor. Palten ska släpa och bära och jag ska hålla upp dörrar. Eventuellt går vi en liten, liten tur på stan. Eller det är min plan i alla fall. Palten tycker nog icke! Dels med tanke på Kottens nya roliga lek och del med tanke på vår tunna lilla plånbok. Men hallå, man kan faktiskt behöva glutta lite även fast man har förvärkar och 12 kronor i börsen. Det borde vara varje höggravid kvinnas rätt!

Kommentarer:
Postat av: Västmanländskan

Absolut! :)

Trevlig helg!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits