Snart så!

Nu är det bara tre arbetsdagar kvar och bara en enda liten lektion. Det känns jättebra! Jag är enormt effektiv, tänk om det bara var tre dagar kvar varje dag, då skulle jag vara så här flitig hela tiden. Men det skulle nog bli jobbigt i längden.

I dag pratade jag med min rektor och han kom på att han glömt tacka av mig på senaste personalkonferansen. Jag blev dock väldig glad när jag hörde det. Bli avtackad i aulan inför hundratals människor, vissa har man aldrig pratat med eller träffat... jag skulle hellre föda fram Palten än bli avtackad i aulan! Fast vem vet, det kanske jag nästan får göra också. Har Kotten ärvt min eller Paltens bautaskalle lär det ju kännas.

Dessutom är det bara fyra dagar kvar tills vi flyttar, och det känns superbra! Så härligt att bo i en lite större stad och ha betydligt närmare till systrar och kompisar. Jag inbillar mig att man kommer träffas oftare, det tar i alla fall under en timme till både Barbasyster och King Lear, och det känns bra. Sen ska jag bara våga ge mig ut med Millenium Falken själv, men det är ju en annan sak.


Kommentarer:
Postat av: Snäckan

Åhhh vad underbart det låter med nedräkning!!!!

Avtackning in public är verkligen hemskt. Blev uppkallad på en personalfest när jag var gravid och jag har nog aldrig känt mig så malplacerad någonsin. Sen tyckte jag det var hemskt för alla ahaa:de och ohhha:de över magen min. Huuu, ryser när jag tänker på det.

Ta det lugnt med flytten!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits