Att gå eller inte gå, det är frågan

Idag sov Kotten till halv elva. Jag satt framför TVn och strök kläder och tittade på Top Model. Det var trevligt, men lite märkligt. Jag har blivit så van vid att ha honom bredvid mig hela tiden så när han är någon annanstans vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. Nu är han bredvid mig. Han gungar babysitter och jag tittar på Gilmore Girls på dvd och försöker skaffa motivation till att gå ut och gå. Och nu har jag skrivit det här så nu kommer jag få skäll av King Lear. Det gör det inte lättare att gå ut och gå. Men det ökar på mitt dåliga samvete. Kanske får jag mer motivation om jag klär av mig kläderna och ställer mig framför spegeln. Nej, det låter som en dålig idé. Jag har ju slutat tittat på skräckfilm för att det är så läskigt, så spegelplanerna verkar vara en väldigt dålig idé. Dålig, dålig, dålig! Bäst jag tar en muffins och tittar på ett till avsnitt. Inte alls lika läskigt.

Kommentarer:
Postat av: Barbasyster

Om du joggar på stället och stryker så kanske inte King Lear blir lika arg? Jag kan säga att jag smygrökte igår samt åt marshmallows till frukost -det nog fokus från din sitt-strykning.

2008-11-17 @ 12:19:13
Postat av: Skolfröken

Eller ett annat tips: Lyft Kotten upp och ned framför tv:n? Borde väl räknas som styrketräning, jag blir alldeles slut av att kånka runt på SKolbebisen hela dagarna.

Postat av: isabelle halling

Hej, nu är jag tillbaka från usa och du ska få ditt vänner pris så klart. Kan du maila mig din adress så jag kan skicka den?

kramïsabelle

2008-11-19 @ 09:30:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits