Fullt upp

Idag ska jag handla till dopet. Palten är på jobbet och jag ska köra Millenium Falcen själv till stora ICA. Det regnar och är halt och snöigt. Jag ska ha med mig Kotten, vagnen, babyskyddet, skötväskan och en drickaback som jag ska panta. När jag sen kommer hem igen ska jag först parkera bilen, jag måste säkert fickparkera, morr! Sen ska jag åbäka mig upp med alla saker igen. Kotte, vagn, inte babyskydd som får vara kvar i bilen, skötväskan, en full drickaback som är så tung, så tung och säkert två eller tre påsar. Om jag känner Kotten rätt kommer han säkert vara ilsk och skrika sitt argaste skrik hela vägen hem.

Ibland känns vardagen lite besvärlig. Men bara lite. Mest Kotte-härlig!

Kommentarer:
Postat av: ally

igår slog jag in paket till kotten, vitt med blå prickar, mycket fint.

ses på lördag!

2008-11-27 @ 08:44:19
Postat av: mrs Pitepalt

Najs! Dessutom går det i temafärgerna. Blått, grönt och brunt. Du är så duktiga. Men jag förväntar mig ingen annat från en Bridezilla.

2008-11-27 @ 08:54:50
Postat av: Barbasyster

Låter skitjobbigt faktiskt! Kommer du inte ihåg hur det var att julhandla med mig när vi bodde i stan?



Ok jag tar med SATC, så du får hålla i den, it's fabulous!

2008-11-27 @ 09:13:13
Postat av: Snäckan

Lycka till! du kommer fixa allt galant.



Kram

Postat av: ally

haha, vilken tur att det passar.



vi har köpt lägenhet idag!

http://hemnet.se/beskrivning/hemnet/318900



känns helt sjukt...

2008-11-27 @ 14:24:07
Postat av: Evasleva

Hejheja! Det kommer gå bra. Var handlar man förresten i den där stan jag också snart ska bo i?

2008-11-27 @ 14:30:21
URL: http://evasleva.blogg.se/
Postat av: Dr. Snuggles

Lämna drickabacken i bilen så kan Platen ta upp den när han kommer hem. Dt är ju plusgrader.



2008-11-27 @ 15:50:51
Postat av: mrs Pitepalt

Jag bangade ut. Det var 10% på HM och jag var ju tvungen att köpa byxor till Kotten, och så gick jag till andra affären och köpte ingredienser till bak. Sen köpte jag två par byxor och nu kan jag inte välja och dessutom har jag bakat 90 muffins. I morgon hägrar dock stor ICA och drickabacken. Puh!

2008-11-27 @ 17:49:57
Postat av: Skolfröken

Hahaha, lycka till med backen. Du är utmanad nu också, som om du inte hade tillräckligt att fixa med!

2008-11-27 @ 19:23:51
URL: http://skolfrokensblogg.wordpress.com/
Postat av: Evasleva

Ja, det vil jag gärna när det värsta flytt och renoveringshetsen är över :)

2008-11-28 @ 11:31:08
URL: http://evasleva.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits