Vad en Kotte kan behöva

Med dopet drygt tre veckor bort har Kotten funderat lite mer på vad han kan tänkas behöva.
*Roliga mjuka
djur som man kan tugga på och som rullar! Kan det bli bättre?
*En vacker väggdekor till ett rum han kommer ha någon gång i framtiden.
*En liten ryggsäck där man kan lägga viktiga saker. Vem behöver inte det?
*Krokar där man kan hänga en liten ryggsäck behövs ju alltid. Vovve eller husvagnssemester?
*Eller varför inte Barba-krokar??

Dessutom sa Kotten till mig i morse att han gärna ville ha en berlock från Thomas Sabo.Lite konstigt tyckte jag, eftersom han är så liten och inte får ha små saker som han kan sätta i halsen. Men okej då, om det är vad han vill så får han väl det. Jag kan tänka mig att ta hand om berlocken i några år, om han verkligen vill ha den. Kanske en gris med vingar eller krona. Sa han att han ville ha, alltså...


Kommentarer:
Postat av: Snäckan

HAn har bra koll på vad han vill er lille Kotte!

Postat av: mrs pitepalt

Ja, han är en Kotte med krav. Och god smak förstås ;)

2008-11-05 @ 18:46:31
Postat av: King Lear - live from USA

Hej lilla syster, tänkte bara skicka en hälsning från USA, och det här var det enklaste sättet. Vi har det jättebra. Just nu är vi i Anaheim och ska gå på Disneyland imorgon. På fredag åker vi hem, utfattiga och smällfeta. Stor kram till er alla och en extra kram till vår favoritkotte.

2008-11-06 @ 08:02:32
Postat av: mrs pitepalt

Yeij! King Lear! Vi saknar er, tur att ni kommer hem snart! Kotten frågade igår när han fick träffa sin fanclub igen.

2008-11-06 @ 09:43:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits