Hej, jag heter mrs Pitepalt...

På lördag ska Kotten döpas. Ni som läste bloggen innan bröllopet kanske minns att jag blev en aning.... ja, vad ska jag säga, besatt. Ja, besatt är nog rätta ordet. Bridezilla sa systrarna. När jag nu ligger vaken om nätterna och funderar på hur jag ska dekorera borden eller hur jag ska frakta 120 muffins till festlokalen inser jag att jag blivit besatt igen. Jag har blivit Momzilla.

Fast om jag ska vara riktigt ärlig slog det mig faktiskt igår när jag var och köpte tyg för att sy fyra dukar eftersom de som fanns på borden var så fula. Jag håller på att brodera dem as I blogg.

Så det finns nästan bara en sak att säga: Hej, jag heter mrs Pitepalt och jag är en Momzilla

Kommentarer:
Postat av: Västmanländskan

Men så fint det blir sedan!

Postat av: Evasleva

ja! Det är okey att vara lite momzilla:)

2008-11-26 @ 14:36:23
URL: http://evasleva.blogg.se/
Postat av: Barbasyster

Hej MrsPitepalt! Ja du är Momzilla och ingen av oss hade förväntat oss något annat. Du är knäpp men vi älskar dig ändå.



Ok. OMG X-tended SATC, vackrare än någon kunnat ana!! I'm in lööv

2008-11-26 @ 14:54:31
Postat av: Skolfröken

Haha, skönt att höra att man inte är ensam. Vi ritade en bild till dopinbjudan så att det skulle gå i samma stil som vår bröllopsinbjudan. Som om någon skulle komma ihåg det då...

2008-11-26 @ 17:11:33
URL: http://skolfrokensblogg.wordpress.com/
Postat av: mrs Pitepalt

Tur att jag kan finna stöd för mitt sjuka betende här. Vi hoppas att det blir vackert, bara en duk kvar nu.



Barbasyster - jag har inte haft råd att köpa SATC än, men snart.



Skolfröken - det låter som något jag skulle kunna göra, låter väldigt bra!

2008-11-27 @ 08:33:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits