Från t-shirt till mössa på en pisskvart

I våras köpte jag boken Baby cool, vilket gjorde Palten ännu mer orolig över att Kotten bara kommer få ha hemsydda kläder när han blir större. Den gjorde dock mig väldigt sugen på att sy saker. Idag gjorde jag det. En gammal t-shirt som jag köpte när jag var student, men som jag aldrig använt fick bli
 en mössa. Den blev ganska schyst, men tyvärr var inte tyget så elastiskt som det borde ha varit.

Dessutom måste Anna-Stina och Nina haft dessa som modeller när de gjorde mönstret till mössan, för den blev väldans lång. Även på  Kotten "alienskallen" Pitepalt

Kommentarer:
Postat av: Snäckan

Du är fiffig som få! Och fortsätter det så här blir kotten den ballaste kotten i staden.



Kram

Postat av: mrspitepalt

Tack, du är så snäll!

2008-10-07 @ 09:25:55
Postat av: Skolfröken

Å, den där boken ska jag önska mig i födelsedagspresent! Jättefin mössa!

2008-10-08 @ 21:45:58
URL: http://skolfrokensblogg.wordpress.com/
Postat av: mrspitepalt

Ja, den är bra. Tack!

2008-10-10 @ 09:13:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits