I'm baa-aack!

Det har varit ganska tyst här, som ni märker. Dels beror det på att vi varit på semester på Gotland och i Skåne och dels beror det på att jag inte haft något roligt att skriva. Jag har fortfarande samma slags funderingar kring hösten och boende och de är så trista och ångestframkallande att jag knappt orkar tänka dem längre och än mindre skriva om dem.

Kotten är dock desto roligare att tänka på och vara med. Han har blivit stor klätterkille som klättrar upp på både soffor, bord och i fönster. Han gillar att äta grejer. Favorit sak att tugga på är smörgåsar, bär, glass, näsor och vårrullar. Han snackar en hel del också, och även om favoritordet är "den" som används i genomsnitt trehundra gånger per dag så är det även en hel del voff-voff, bä och mamma. Det här med vilka djur som säger vad har  han dock ingen vidare koll på. När vi var hos min pappa nu i veckan stod han och bäade åt några fåglar i tjugo minuter.... Men har är ju väldigt söt, och det är väl det som räknas, eller?

Kommentarer:
Postat av: Snäckan

Välkommen tillbaka!!!



Sicken cool liten kille ni har ;-)



Kram

Postat av: Evasleva

Ja, välkommen! Det låter jobbigt med all den där höstångesten. Nu börjar väl skolorna?

Hoppas att ni haft det skönt på semestrarna.

2009-08-10 @ 09:55:11
URL: http://evasleva.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits