Kalajs!

I går hade vi gemensamt kalas för mig och Dr Snuggles. Inbjudna var Bratwurstarna, inklusive vovve och Miniwurst, och Grenmans. Vi fikade mycket och länge, bland annat
minimuffins. 
Pojkarna satt i vardagsrummet och pratade ränta och börsfall och tittade på skidsky....ZZZZZZ   oj, förlåt! Det var så tråkigt att ens skriva det så jag somnade.
Vi damer satt i köket och skvallrade, pratade kläder och koner och allt möjligt bra.
Jag fick fina muffinsformar, presentkort på H&M och tulipaner.
 Roserna fick jag av Palten på alla hjärtans dag. Han fick gelehjärtan av mig.

Det var mycket trevligt att träffa alla, vänner är härligt!

Kommentarer:
Postat av: Skolfröken

Har du fyllt år alltså? Grattis i så fall.



Men pratade ni om koner? Vadå vägkoner eller? SKidskyttet var ju spännande ju! Vi tog ju guld!

Postat av: Anonym

har du tagit bort läskiga bilden?

det var väldigt trevligt i söndags, kul att träffa kidsen också. är dock lite oroad för imorgon =)



skolfröken; finns många många olika sorters koner.

2009-02-17 @ 10:25:58
Postat av: ally

sitter på kurs och tjuvsurfar, därför kom inte allt med ovanför...

2009-02-17 @ 10:38:51
URL: http://grenman.wordpress.com
Postat av: Skolfröken

Jag funderar fortfarande på vad för slags koner ni hade en diskussion om...

2009-02-17 @ 18:05:02
URL: http://skolfrokensblogg.wordpress.com/
Postat av: Barbasyster

Jag är också lite nyfiken faktiskt....

2009-02-19 @ 07:51:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits