Najs!

Idag har varit en bra dag. Jag har:
*Fyndat på bokrean
 photopearls.
*Ätit såklart!
*Fått tidig födelsedagspresent till mig och liten present
till Kotten från min kompis fru Down Under. Hon är bebisrund och ska ha en liten kotte (flicka tror jag) inom några veckor. Roligt! Tack för fina presenter (jag har redan öppnat, man kan ju inte hålla sig...) Jag vet inte varför Kottens hand ser så enorm ut på den här bilden. Han har inte dasslockshänder på rikt. Faktiskt!
*Virkat en blomma
som jag ska sätta på min mössa.

I morgon bär det av till Stockholm för mer sportlovsmys. Najs!

Kommentarer:
Postat av: Karin

Jag vill inte vänta 12 dagar jag vill ha ut han/hon nu. Jag gick över fem dagar med Edvin så det är som att man är inställd på samma tid med denna bebis konstigt nog för det har ju inget med varandra att göra. Det gör ju så ont så jag vill ju bara ha det bortstökat nu och få träffa min lilla vän!!

Postat av: mrs Pitepalt

Nej, jag hoppas att den lilla kommer ut snart och att du slipper gå varken fem eller 12 dagar över tiden!

2009-02-25 @ 08:21:16
URL: http://mrspitepalt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den semlan såg såååå god ut! Var det en chokladsemla? Har du gjort den själv? Hur hinner du förresten med allt? Jag hinner typ gå en promenad eller möjligen en sväng på stan mellan alla mål som vår 8-månaders pojke ska äta och däremellan får jag jaga efter honom när han "sitthasar" sig runt lägenheten. Det är så jag fördriver dagarna.

2009-02-26 @ 09:30:43
Postat av: Dr Snuggles

Hejsan! Verkar ju gå bra med avvecklandet av nattamning!



Appropå jobb, har du funderat nåt på Kriminalvården? Där behöver de ofta såna som du.



Ha det bra!



2009-02-26 @ 11:38:07
Postat av: julia

Tack snälla för fina ord på min blogg :)

Åh, vad sugen man blir på att pärla.... Du har det fint :)

2009-02-26 @ 14:19:39
URL: http://juliasvardag.blogspot.com
Postat av: mrs Pitepalt

Jo, det var en chokladsemla, helt ok. Men jag har inte gjort den själv. Men det där med att jaga efter sonen låter bekant. Kotten kryper omkring och letar efter saker att tugga på hela dagarna tycker jag.



Snuggles - jo då peppar, peppar än så länge går det ganska bra. Men vad för sån är jag som behövs i kriminalvården. Jag får dåliga vibbar. Typ värsta sortens tonåringar fast äldre och drar sig inte för att slå ihjäl en...



Julia - tack själv!

2009-02-26 @ 18:23:31
Postat av: Anders

Hej!



Följ vårt stora och spännande projekt, just nu bygger vi tillsammans med elever från 50 delstater i USA världen STÖRSTA pärltavla på presidenten Obama!



http://www.photopearls.se/newsroom

2009-06-12 @ 13:50:05
URL: http://www.photopearls.se/newsroom

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits