Så här kul har vi det...

Tur att det vekar vara några fler som inte har barn som är som hämtade ur en Pampers reklam. Kotten vill verkligen tutta hela nätterna. Vi har bestämt oss för att försöka sluta nattamma på sportlovet. Nu tränar vi lite. Det vill säga Kotten och Palten är i sovrummet. De har varit där i 35 minuter nu. Kotten har gallskrikit hela tiden och Palten har antingen svimmat av eller slitit av sig allt sitt hår som matadoren i Ferdinand. Det skulle jag i alla fall ha gjort om jag hade varit där inne. Jag sitter ute i vardagsrummet och låtsas som om jag inte hör och intalar mig själv  "att när som helst nu, när som helst somnar han nog...".

Nu blev det tyst i en halv minut, men de var bara Kotten som behövde en andingspaus. Det tar på krafterna att skrika så att man nästan kräks i en halvtimme.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits