Teknik-Kotten

Kotten har en gång för alla bevisat att han är min son. Han har lärt sig sätta på TVn.

Vi har en sån där modäääärn TV som är stor och platt och vacker. Längst ner i mitten på TVn finns ett hål som lyser rött om den är avstängd och vitt om den är påslagen. Vi har haft TVn ett tag nu men det var Kotten som först insåg att man kunde stänga av och sätta på TVn genom att dra med fingret i hålet (det låter ju lite perverst, men det är det inte.) Så nu gör han det så ofta han kan. Han kryper fram på sina runda knän och ställer sig vid TV-bänken. Sen slår han lite på plattan som TVn står på och sen stoppar han ett av sina knubbiga fingrar i hålet och stänger av TVn. Sen garvar han när han inser vad han har gjort. Oftast sätter han dock på TVn igen. Vilket jag tycker är det ultimata beviset på att han är min son. Han lämnar inte TVn avstängd i onödan.

Nu vet jag inte om jag behöver något mer bevis på att han är min son. Jag har fortfarande ganska tydliga minnen från när jag krystade ut den där jätteskallen, men ändå...

Kommentarer:
Postat av: Mirka

Ja du låter ju himla harmonisk med att ha ett barn fingrandes på tvn. Själv blir man ju galen av att ha dottern på playstationet, på tvn, på boxen....on,off,on,off...



Postat av: mrs Pitepalt

Näe, det är nog bara som det låter. Man blir ju tokig när han alltide pillar på sånt han inte får ha, men just detta att han kunde sätta på och stänga av var lite roligt. Inte när det sker, men ATT han kan.

2009-03-04 @ 13:44:13
URL: http://mrspitepalt.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits