Vilka är ni?

Jag vet att många andra som bloggar irriterar sig över detta, och nu måste jag liksom dem skriva av mig kring ämnet. Människor som läser ens blogg men aldrig kommenterar. Varför?

Igår hade 39 personer läst min blogg och en hade kommenterat. Vad gjorde ni andra 38? Orkade ni inte kommentera? var det inget som var intressant? Visst ni inte hur ni skulle göra? Jag menar inte att man alltid måste kommentera allt man läser, vissa kommenterar då och då och det är jättetrevligt. Men det känns ändå som om ett stort gäng läser men aldrig kommenterar, och det känns tråkigt. Man skriver ju och delar med sig och hoppas att andra ska bemöta det man skirver, men icke! Sen blir man ju nyfiken över vilka det är som läser. Kanske har de trevliga bloggar som man helt har missat. Jag har bett om detta tidigare, men inte fått något vidare resultat, men nu försöker jag igen. Vilka är ni som läser, kan ni inte lämna något litet avtryck här nere. Det är inte svårt. Tryck bara på kommentarer och skriv något! Kom igen nu, you can do it!

Kommentarer:
Postat av: Anna

Vill man ha sej en riktigt trevlig bloggläsning så tittar man ju in här hos dej!

Jag blir alltid så glad av bloggen utom i dag då den påminner mej om min uslighet - jag är en av dom där typerna som aldrig kommenterat!

Skärpning därför!

Har en liten unge av samma årmodell som du by the way.

Postat av: Västmanländskan

Hej! Ja, du vet ju att jag hänger här och jag kommenterar ibland. Har ju själv en liten och det är roligt att "jämföra" och skratta igenkännande. Tittar in här i princip varje dag, men kommenterar inte alltid. Ibland för att jag bara hinner läsa men inte kommentera och ibland är jag bara för lat. Vill ju inte "tjata" heller ;)

2009-03-04 @ 16:42:49
URL: http://vastmanlandskan.blogspot.com/
Postat av: Dr. Snuggles

Hej hej, jag sa nåt. men som du vet har jag ingen blogg. Hur går det nu på nätterna? Sover kotten utan att äta en massa?

Kramar

2009-03-04 @ 17:45:05
Postat av: Snäckan

Heja dig, ryt ifrån!



Jag är ju här men det det vet du ju redan, hoppas jag.



Kram

2009-03-04 @ 17:46:01
URL: http://snackansdagar.wordpress.com
Postat av: mrs Pitepalt

En ny bekantskap och tre "gamla" godingar! Härligt!

2009-03-04 @ 18:19:14
URL: http://mrspitepalt.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag säger också hej! Läser din blogg nästan varje dag och kommenterar ibland men kan säkert bli bättre på det. Läser nog ofta med bebis i famnen och då blir det lite svårt att kommentera. Men, jag gillar din blogg skarpt!

2009-03-04 @ 18:31:21
URL: http://jenzzzan.blogspot.com/
Postat av: Nocken

Hej,hej! Samvetsgrann som jagär så måste jag ju lyda dig nu. Du vet ju redan att jag läser men brukar ju kommentera live till dig eller via sms, haha! Ser fram emot morgondagens date!

Kram

2009-03-04 @ 19:33:09
Postat av: Lisa

Hej hej, jag brukar kika in här och läsa dina roliga texter :) Tror jag hittade hit från Skolfröken.

2009-03-04 @ 20:57:41
URL: http://www.albus.nu
Postat av: Syster

Hej!

Jag är skolfrökens lillasyster som smygläser ibland. =o)

2009-03-04 @ 22:04:35
Postat av: ally

hallå. jag tycker jag är helt ok på att lämna kommentarer hos dig, men förskräcklig hos andra som jag läser, skärpning.

trevligt att ses sist, får försöka styra upp någonting mer innan bröllopet!

kram

2009-03-05 @ 08:15:59
URL: http://grenman.wordpress.com
Postat av: Dixie

Jag läser så klart fortfarande, fast jag inte kommenterat på länge, länge... Keep up the good work!

2009-03-05 @ 12:25:31
Postat av: Bratwurst

Ja å så var det vi då. Men det visste du väl redan! Har ni skruvat fast bokhyllan?

2009-03-05 @ 13:27:04
Postat av: Eva

, eller "Pulver Eva" som jag heter i din blogg. Jag läser ju såklart din blogg, men kommenterar alltför sällan. Ringer gör jag sällan, och träffar dig, det gör jag i princip aldrig. Snyft! Men hoppas, hoppas att vi snart blir kollegor, då får jag prata med dig.

2009-03-05 @ 13:48:59
Postat av: Hanna F

Hej! Jag tillhör kategorin "urusel på att kommentera", försöker verkligen bättra mig för jag gillar skarpt din blogg. Har en son som är nästan jämngammal med Kotten så jag känner igen mig i mycket av det du skriver. Förstår att det är trist när vi inte kommenterar, men oftast kommer jag inte på nåt bra att skriva och då känns det bara töntigt att skriva en kommentar eller så har så många andra skrivit en liknande kommentar och då känner jag mig fånig som skriver samma sak.

Bättring är på väg/ Hanna

2009-03-05 @ 16:48:51
Postat av: Carro

Jag läser oxå, men komenterar aldrig skäms

Ska försöka bättra mej

2009-03-06 @ 10:50:09
Postat av: Evasleva

Att jag läser vet du ju också :)



Nu ska jag hjälpa maken med pizzabak och klappa lite på min mage ;) Trevlig helg!

2009-03-06 @ 18:21:56
URL: http://evasleva.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej, hej! Här är jag. Tittar in här ibland, men kommenterar inte alltid, p g a lite prestationsångest. Tycker aldrig att jag kommer på något bra, kul eller vettigt att skriva.



Ha en bra helg!

2009-03-06 @ 19:14:12
URL: http://tystiklassen.blogspot.com
Postat av: Paula

Jag har kommenterat några gånger, bl a om gåva som man får av maken när man har fött barn.

2009-03-06 @ 23:13:02
URL: http://paulas.se
Postat av: E

Hej! Jag brukar läsa din blogg då och då för att jag tycker att den är så otroligt underhållande! Men annars brukar jag mest läsa bloggar om inredning och sådant, det är nog därför jag aldrig har gett mig till känna, för att den ligger utanför min "blogggenre" - vad det nu ska ha för betydelse! Dumt. Hursomhelst så får jag mig nästan alltid ett gott skratt när jag gått in på din blogg, så tack för det!

2009-03-06 @ 23:31:48
URL: http://www.studentlya.blogspot.com
Postat av: Skolfröken

Ja och jag är ju här jämt! Men det tror jag du märkt?



Kraaaam!

2009-03-07 @ 11:40:23
URL: http://skolfrokensblogg.wordpress.com
Postat av: mrs Pitepalt

Men vad härligt med så många kommentarer, och vad härligt med så många härliga läsare och härliga bloggar! Jag är mycket glad! Både över era fina och snälla kommentarer och över att hitta så många fina nya bloggar!

Kram på er!

2009-03-09 @ 21:10:27
Postat av: Hanna

Hittade hit via skolfröken och är inte så bra på att kommentera, lite blyg kanske. Tittar oftast inom när jag behöver en liten paus. Ska själv ha barn om 3 månader och tycker att det är mysigt att läsa om bebistiden.

2009-03-10 @ 10:29:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits