Fortfarande fullpackad

Fem dagar över tiden och fortfarande inget Knyte. Jag känner av magen lite grann, men inte tillräckligt.

Vi hänger inomhus och jag sitter framför bordsfläkten som snurrar fram och tillbaka dygnet runt och allt som oftast går jag ner och tar en isglass. Kotten och Palten åker till badstranden och så tittar vi på film. Idag har vi tittat på Toy Story I och II och Bilar. Bilar är nya favoriten och just nu går den dagens tredje varv i dvdn. Ja, vi är dåliga föräldrar, men med hundratusen grader inomhus och hundra procent bebis kvar i magen så tycker jag man kan få vara det. Kotten är nöjd och det är det viktigaste. Nyss vände han sig mot mig med och frågade med allvarlig röst (nästan) samma sak som bilreportrarna på filmen gör. "Var är kanin (McQueen)?"

Jag längtar efter Knytet. Längtar så det värker. Kanske kan jag omvandla längtans-värk till förlossningsvärk, om jag tar i ordentligt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits