Kotten ylar i nattens djup

Idag är inte rätt dag att börja blogga igen.

I natt var Kotten vaken mellan klockan tre och halv fem och skrek. Efter att ha sjungit Vargen ylar förtielva gånger i rad var jag tillslut säker på att man faktiskt inte sjunger "ungen min får du aldrig" utan istället sjöng man "ungen min kanske du kan få tugga på lite grann, men sen vill jag ha tillbaka honom. Du får inte bita så hårt, bara naffsa lite. Hör du det, vargskrälle!"

Hade dock Kotten fortsatt skrika hade vargen kunnat få tugga i sig hela honom.

Min hjärna är trött. Min torka är fortfarande lite torr. Men jag är på ingång.

Kommentarer:
Postat av: Carro

Välkommen tillbaka :-)

Det är ju aldrig kul när kidsen vrålar på natten, men just efter tre tycker jag det är värst.

Vargsången sjunger jag oxå ofta för mina telningar, trallvänlig...

Postat av: Skolfröken

HAhahahahaha, känner igen det där. Ibland är de billiga.



Kul att torkan inte varade så länge!

2009-04-14 @ 10:42:15
URL: http://skolfrokensblogg.wordpress.com
Postat av: Karin

Undrar om våra bebisar gjorde upp en gemensam plan för "vilka timmar vi ska hålla våra stackars föräldrar vakna i natt"? Det är nämligen exakt de timmar när mitt monster skrek för fulla muggar... Han hade ont i magen vilket gjorde det hela lite lättare eftersom det var grymt synd om honom. Annars hade nog vargen gärna fått tugga på honom med..

2009-04-14 @ 11:00:05
Postat av: Evasleva

Du är så välkommen tillbaka från torkan.

2009-04-14 @ 11:22:47
URL: http://evasleva.blogg.se/
Postat av: ally

skönt att du är tillbaka, har jag något roligt att göra på dagarna =)

2009-04-14 @ 15:01:56
URL: http://grenman.wordpress.com
Postat av: Dr. Snuggles

Tack för stödet idag! Jag är helt slut men samtidigt överaktiv. Skönt att vara halvägs iaf.



Kotten är så himla charmig! Snart går han tror jag!

2009-04-15 @ 19:51:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits