I´m no longer a Willys-virgin

Idag har jag gjort något nytt, något banbrytande, lite läskigt nästan. Jag har gjort Willys!

Jag har tidigare varit en ICA-tjej, ibland har jag varit lite slampig och gått till Coop. Men nu tyckte Palten att vi skulle handla på Willys. Vilket var enkelt för honom att föreslå eftersom han inte var med. Men modig som jag är gjorde jag det. Jag satte min runda Kotte i en kundvagn (vilket också var första gången, tidigare har han legat i en sån där liten babystol, men nu är han ju superstor) och trampade in på Willys.

Det var som att komma till ett annat land. Nya dofter, smaker och etiketter. Och jag shoppade loss ordentligt. Köpte både en toabal, tre grapefrukts, Willys-te och spolarvätska, och massor av andra grejer förstås. Jag gjorde alltså inte bara Willys lite lamt sådär. Jag gjorde Willys stenhårt. Jag körde både 69:an (eller 6,90 eftersom Willys är så billigt), sjöstjärnan och skottkärran. Eller vad allt nu heter.

Så här i efterhand känns det bra. Jag ångrar ingenting. Jag kanske till och med gör om det. Men jag måste nog vänta lite först, för att få upp orken.

Kommentarer:
Postat av: Snäckan

Du är ju bara för rolig!!!!

2009-01-28 @ 09:07:46
Postat av: Evasleva

Dit har jag inte vågat mig än!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits