Åtta år... hur gammal är jag egentligen?!

Idag har jag och Palten varit tillsammans i åtta år. Vi har varit ute och ätit lunch och Kotten har varit med King Lear och kidsen. Palten fick en parfym av mig som vi valde ihop och jag fick superdyra smycken som Palten köpt själv. Men eftersom jag är som jag är dvs. Rachel, fast dubbelt så tung och utan sånt där hår som alltid är snyggt, och aldrig gillar presenter någon annan valt, så gillade jag inte dem heller. Jag är lite sugen på att köpa en sån här eller en sån här istället (då förstår ni hur dyra smyckena var...) Men jag har svårt att välja modell och mönster.

Vi har börjat renovera Kottens rum också. Jag spacklar och sandpapprar och smutsar ner mig. På tisdag kommer en elektriker och drar om lite el och sen skulle jag vilja panikmåla så allt är klart till lördag när vi ska ha inflyttningsfest, men vi får väl se hur det går. Det känns en smula stressigt. Förhoppningsvis hittar jag sladden till kameran och då kan jag visa bilder.

En god nyhet är att pappa nu har opererats och de har kollat både ditten och datten och det verkar inte ha spridit sig någonstans, så förhoppningsvis är han frisk. Jippie!


Kommentarer:
Postat av: Pulver-Eva

Vad glad och lättad jag blir när du berättar om din pappa. Det är klart han kommer att bli frisk vännen.



Stackers, stackers Palten som han en sådan fru. Nicke och han får beklaga sig över oss på lördag, jag är ju precis likadan jag. Kram på dig!

2009-10-28 @ 20:34:08
Postat av: Snäckan

Grattis i efterskott!!



Jag är också ganska svår att köpa presenter till och blir sällan nöjd skäms lite. Väskorna var urfina dock!



Ska bli spännande att se lite från ert hus så jag hoppas sladden hittas snart.



Kram

2009-10-29 @ 10:35:40
Postat av: Skolfröken

Skönt att din pappa verkar må bra!



Kul att han vågade köpa smycken ändå, jag fick också smycken när vi firade bröllopsdag sist, men då lyckades Magistern :-)

Postat av: Evasleva

vad skönt att höra om din pappa!



ska du inte byta mot något annat smycke? Något klassiskt och snyggt som du kan ha när ni sitter på hemmet. Väskan har du kanske tröttnat på eller så är den helt utsliten ;) Föresten så har jag ingen aning om hur dyra de var. Väskorna säger mig igenting...

2009-11-01 @ 16:18:10
URL: http://www.evaslevapysslar.blogspot.com
Postat av: mrs Pitepalt

P-E - j, det är skönt. Och pojkarna får beklaga sig. Men vi har ju andra drag som är lite mer förlåtande kanske...



Snäckan - skönt att höra att man inte är ensam. Jag hoppas också att jag hittar sladen snart. Kameran är full och på lördag ska vi ha inflyttningsfest...



Skolfröken - kanske är du en bättre fru, eller så är Magistern duktigare på att köpa smycken =)



Evasleva - JAg är inte så där klassisk och snygg. Väskan är mycket vacker, och jag tröttnar nog inte. Speciellt inte när de kostar 1100-1200...

2009-11-02 @ 19:00:40
URL: http://mrspitepalt.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits