Flyttkaos

Nu är Kotten och Palten hemma. Helgen bara rusade förbi, men vi har packat ner det mesta i lägenheten. Nu ska vi bara genomleva fem dagar i flyttkaos och sen går flyttlasset på lördag. Det ska bli helt fantastiskt skönt att dels få bo i radhus med massor av utrymme om man jämför med nu och dels få bo i Stockholm som jag har längtat efter att få göra nu de senaste året. Får se om det lever upp till mina förväntningar.

Jag återkommer med bilder och info om hur det gick när vi är 08:or. Najs!!

Så länge kan ni ju läsa lite om våra
många tidigare flyttar och tänka lite extra på mig när jag nu än en gång flyttar och ännu värre, flyttstädar...

Kommentarer:
Postat av: Skolfröken

Välkommen hit :-)

Postat av: Evasleva

Usch, själva flytten är bra jobbigt. Vi har bestämt oss för att bo där vi bor nu i alla fall i 2 år. Det är det länsta vi bott någonstans tillsammans.



Vad skönt det ska bli för dig att äntligen bli 08:a och få ditt utrymme! Härligt härligt!

2009-09-21 @ 09:30:13
URL: http://www.evaslevapysslar.blogspot.com
Postat av: E

Jag vet, det är fruktansvärt!!! Jag har visserligen bott där jag bor nu väldigt länge (och sammlat på mig massor av skräp, fasar för framtida flytt) men då jag har bott utomlands har jag flyttat 1.000000 ggr känns det som... Det blir väl skönt för er då att flytta till Stockholms-radhuset, där kan ni säkert bo resten av livet om ni vill! Välkommen hit!!!

2009-09-21 @ 21:00:42
URL: http://studentlya.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits