Kottepuss!

Kotten och Palten är i Piteå. De åkte i onsdags och ska vara där till måndag. Det är många, långa dagar utan mina pojkar. Speciellt med tanke på att jag bara varit borta från Kotten en natt under hela hans livstid. Nu när jag pratar med Palten i telefon hör jag honom i bakgrunden. "Maaaamaaa, maaaamaaaa!" Frågan är bara om det är mig eller Palten han pratar med. Palten berättade också att Kotten i går natt när de skulle sova hade krypit upp till Palten och pussat honom godnatt. Sånt vill man ju inte höra. Jag vill också få godnatt-pussar och höra maaaamaaa hela dagarna. Nu är det nog dags att de kommer hem!

Kommentarer:
Postat av: Hanna F

Förstår precis hur du känner dig! Min man och son var borta en hel vecka i somras och det var så tomt hemma, turligt nog jobbade jag på dagarna så att jag höll mig sysselsatt lite i alla fall. Jag passade också bla på att gå ut och ta ett glas vin med en kompis och försökte se det som mysig egentid, sånt får man ju inte så mycket av när pojkarna är hemma. Än så länge förstår jag inte de som frivilligt lämnar bort sina barn en vecka för att få vara hemma själva. Hoppas kotten kommer hem och pussar dig på kinden snart.

2009-09-14 @ 10:12:09
Postat av: Evasleva

visst är de hemma nu? Hur går det med flyttstökandet?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits