Bara så ni vet

Detta ska helgen innehålla:
*god mat+vin+film+Palt=najs!
*Julklappsköp, eventuellt i Örebro. Jag har köpt 2½ och Palten har köpt 1. Jakten går vidare.
*Jag och Palten ska kanske titta på ett hus som han blivit kär i. Jag tycker det är lite fint förutom en kakelugn som Gud glömde (inte när han flyttade ut då alltså utan när han gjorde vackra saker...) Men det krävs väldigt mycket renovering och är inte så jättestort. Dessutom har det en superläskig källare där det kan bo massa läskiga monster, och en brunn på gården där de kan bo vissa
otäcka ungar. Sen ligger det i Enköping, å jag vet inte riktigt om jag vill bo i Enköping. Eller rättare sagt jag vet att jag inte vill bo i Enköping, men enligt dr Phil och vissa andra såna där snubbar är man två personer i ett förhållande och min knasiga Palt vill tydligen bo där, så jag försöker vara snäll.
*Rätta och renskriva rätt och läsa igenom text och rätta text och rätta uppgift och rätta..... Hjälp! Betygen ska vara satta om mindre än en vecka!
*Mjukiskläder.
*Tvättid. Sen kan vi sätta på våra nya lakan som vi inhandlat från the Mothership. Vackra!
*Hyacinter, glögg, stearinljus och julpynt. I lööööv julen!

Kommentarer:
Postat av: Eva

Visst är man två i ett förhållande men inte så länge om en av dem tvinags bo i Enköping mot sin vilja. ;)

2006-12-08 @ 17:42:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits