Nästa station, Nijftajn

Nu är jag påväg till skolan för en sista avsittning innan jullovet. De här sista dagarna känns som om det har varit mycket sitta av tiden. "Vi måste ha lektioner men alla teman och projek är slut så vi julpysslar och äter pepparkakor, "vi får inte släppa eleverna förrän klockan två även om de blev färdiga med att städa sina skåp halv ett", "jag är inte mentor men jag måste ändå ha en uppgift så jag blir inkastad i en annan klass som medmentor" Po-äng-löst.
Jag har packat en stor väska full med kläder och klappar och efter avslutningen bär det av ditt Nijftajn. Barbasytster & co + jul = härligt!

Kommentarer:
Postat av: Ewa

Men ååå jag veeeet .....Så är det hos oss med. Jag vet inte vad jag ska göra med mina elever mer. Jag vill bara skicka dem på ett fik så de kan vila sig lite och bli starka och bra till efter jul. Och by the way: hur i satan kan man ens tänka sig att äta någons fötter ( med tanke på grisfötterna) är inte det som att äta någons...ja duvet.Kan vi inte snälla fika om du kommer hit?

2006-12-21 @ 09:11:21
Postat av: Evasleva

God jul!
Nu har vi kört det första lasset med grejer till Uppsala. Fast vi ska bo i Sundsvall. Ett tag i alla fall. Det är ju halvvägs "hem" i alla fall. Jag vet fortfarande inte vart jag ska göra mina fäältförlaaaagda stuuuudier.

ha det så bra i jul!

Postat av: barbasyster

Borde det inte vara Najftaon?

2006-12-21 @ 09:55:50
Postat av: mrpitepalt

Barbasyster - visst borde du vara Najftaon, du är så klok som en bok.

Evaselva - skönt med Uppsala, Uppsala rocks!

Eva - jag vet! Varför finns en grisfötter som en rätt, de var alldeles sönderhackade och läskiga. Å visst ska vi fika. Jag vill ha en egen rolig Pitekompis som jag kan skryta med när Palten pratar om sina trista barndomskompisar.

2006-12-21 @ 14:42:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits