Ahhhhh

Även om jag ju inte har fått något jobb så är jag ju faktiskt fröken nu. Jag hade kalas och fick paket, och det måste väl räknas. Sen om man har ett jobb eller inte, det har väl inte så stor betydelse, eller?
Många bra paket fick jag i alla fall:
*
från Barbasyster, så himla oväntat
*presentkort på 200 kr. (hm, muminskål kanske...)
*Pilgrimring (hm, Tradera kanske. Pling gav det faktiskt med hint om att jag kunde tradera bort det.)
*Ljusrosa armband från Snö.
*Kokbok för smaskiga tårtor
*Muminfat med Lilla My
*Fröken-tavla med bok och en liten uggla
*Pilgrimarmband och ring
*Resa av Palten till liten ö.
*Slantar från mamma Palt till resan
*Slantar från lilla farmor
*Symaskin

I´m dying here!


Kommentarer:
Postat av: Noakornelia

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits