Pumpaskalle

Just nu är Palten och jag hos Barbasysyter och hennes gäng. 
Barbasyster och jag har handlat ett smalt, smalt skåp på Ikea, Palten och Propellerkepsen har snikrat på övervåningen och kidsen har sprungit runt och varit söta, busat och ätit snask.
När vi var på Ikea köpte Barbasyster en pumpa som vi skulle karva ur till en lykta. Ett litet tips, köp inte en grön pumpa! Det fanns inga orangea så vi köpte en mörkgrön, och den var stenhård. Det slutade med att jag och Propellerkepsen sågade ur ansiktet med sticksåg.
Men vacker blev den 11047-106

Kommentarer:
Postat av: Ewa

Jag har inte fått nån av Petter i år. jag tror att han tycker att jag är för gnällig. Det brukar vara han som slutligen genomför karvandet. Men jag tycker faktiskt att jag borde få en liten i alla fall. Hrmpf.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits