Trevlig lördag

Gårdagen spenderades hemma hos Herr och fru Bratwurst. Med var även våra fina kompisar från Uppsala, doktor och doktor Snuggles. Vi hade vuxenmiddag med vuxendricka och vuxen- och god mat. Jag tog kort på den fina efterätten, men eftersom kamera-kabeln ligger hos hemma hos Palten och jag är hos King Lear så får jag visa den en annan gång. Det var mycket trevligt.
Jag fick examenspresent i efterskott. Världens vackraste picnic-låda, pastellig. Så vacker! Tack så mycket lilla Bratwursten. Eftersom de har förlovat sig fick de också en liten presen. Den röda
Kivi från Iittala.
Vi tävlade i tvserie-vinjetter och jag vann inte. Mycket besviken! Det innebär väl bara att herr doktor Snuggles är en större tv-nörd än mig.
De är så fina och bra våra vuxen-vänner. På nyår ska vi också vara vuxna. Fast förhoppningsvis lite snorfulla också...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits