Bordsplanering

I mitt huvud har jag dukat och planerat vårt bröllopsbord om och om igen. Men nu tror jag att jag är klar. Eller klar för tillfället åtminstone, men det kommer säkert förändras flera gånger innan juni.
Så här ser det i alla fall ut nu i mitt huvud, varannan blockljus, varannan blomma.
Vita
blockljus, eventuellt  på små glasfat.
Rosa blommor, tre sorter:
*Denna, minus det konstiga rosa plastbandet á la tidigt 90-tal.
*En kvist i en sådan.
*En glas-skål fylld med vatten och en sån här, eller en sån här.

Vad tycks?


Kommentarer:
Postat av: Ewa

Det blir jättefint... : )

2006-09-10 @ 12:58:58
Postat av: I nöd och Lust

Jag tror att det blir supersnyggt!

Älta bröllop är livet förresten!:D

Postat av: Ewa

Men paltis var är du? Jag håller på att bygga en ny hemsida för pyssel och jox. Du är naturligtvis med på favoritlistan.
kram.

2006-09-16 @ 14:34:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits