Vuxen vs. otränad

Nu måste jag snart gå och lägga mig för jag är så trött, så trött.
Det är ett säkert tecken på att jag nog är vuxen i alla fall. När jag var tonåring (läs student) var jag uppe till klockan tusen. Jag såg serier efter serie efter serie med avsnitt som jag sett förut. Men nu är jag så trött så jag gärna går och lägger mig halv 11.
Dessutom har jag ont i nacken och i mina tjocka små fröken-fötter (numera kan allt vara fröken-nånting. Mycket bra förut skulle jag bara ha haft tjocka små fötter, men nu har jag tjocka små fröken-fötter.)
Är inte det ett säkert tecken på att man börjat bli gammal/vuxen. Att man lider av en massa defusa krämpor överallt som man gärna vill berätta om?
Eller så är jag helt enkelt otränad och ovan att arbeta...

Kommentarer:
Postat av: ida

hej, hoppas allt är bra, fröken och allt som du gått och blivit! jag har en ny blogg. den andra är over and out. www.bummelbeelove.blogspot.se
Kram!

2006-09-21 @ 23:12:48
Postat av: barbasyster

welcome to my world! Lite lugnare, lite mer pensionärskrämpor men mycket skönare byxor! Hög midja och resår! I´m lööving it!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits