Påsklov - härligt eller sugigt?

I morgon är det torsdag och sen är det lov. Härligt lov i många långa dagar. Å jag har nästan ingenting att rätta. Bara ett endaste litet grammatikprov som jag kommer ha i morgon och som kommer gå supersnabbt att rätta. Det är mycket bra planerat av mig. På sportlovet hade jag tusen papper att rätta och bedömma. Det suger. Det här lovet ska jag vara rättningsfri. Eller näst intill i alla fall. Härligt! Tyvär kommer jag nog också vara "internetfri", eftersom Palten fortfarande inte har bredband i sin lägenhet. Det suger!

Kommentarer:
Postat av: Ewa

Å jag hade nästan hoppats att ni skulle komma hit... Det vore så kul. Alla kompisar börjar vara för gamla att orka åka hem till sina föräldrar och kommer inte hit om storhelgerna. Kram kära paltis. Ha världens bästa påsk. ♥


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits